onsdag 28 december 2011

Slöjogg och pannlampstest

Jag stack upp till Skatås ikväll för att testa min nya Magicshine 808.
Batteriet kändes först lite klumpigt, men när man väl hade det på sig så kändes det helt ok.
Ljuset i lampan var helt vansinnigt starkt, men jag tyckte det var alldeles för smalt. Min gamla pannlampa lyser betydligt vidare och det tycker jag känns bättre. Det är ganska oväsentligt att belysa stigen 100m bort när man springer tycker jag.
Det lutar definitivt åt att jag kommer byta in den imorgon...

Själva löpningen gick inte speciellt bra. Benen var blytunga och jag hade inget tryck alls i kroppen. Jag vet inte om det beror på att jag inte ätit kolhydrater på några dagar eller helt enkelt för att kroppen är lite sliten för tillfället.
Men det är bara att kämpa på.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar