onsdag 28 december 2011

Bättre och bättre

Morgonsim igen.
Jag körde en variant av Oscars korta pass och det går verkligen bättre och bättre. Det är nu tredje gången jag kör det och jag har gjort det tyngre för varje gång.
Första gången körde jag 10+8+6 varannan lugn/hård med 1:30 start, andra gången körde jag 3x10 med 1:30 start och i morse körde jag 3x10 med 1:20 start.
Väldigt skönt att det lossnar och går snabbare.
Sista intervallerna gick väldigt tungt, men de första gick jäkligt snabbt. Synd att jag inte kan hålla tempot uppe på alla intervallerna, för då hade jag varit hyfsat snabb vid det här laget, men det kommer hoppas jag.
De snabbaste intervallerna gick på ca: 50 sekunder och de långsammaste på 1:05-1:07

Imorgon får det bli lite längre intervaller för att öka uthålligheten.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar