torsdag 29 december 2011

Slappsim...

Simmade lite i 50:an i morse.
Skönt att ha en egen bana som dessutom var avskärmad. Jag hade ett snyggt rött märke i pannan när jag vaknade som jag fick av den snedsimmande idioten som slog mig i huvudet med en paddel igår...
Jag hade ett bra vattenläge idag, men inget grepp i vattnet alls.
Tanken var att köra teknik och framförallt med dolme för att spara benen som var lite sega, men eftersom jag inte hade något grepp alls i vattnet så gick det sjukt långsamt att simma med dolmen...
Det blev i alla fall några längder paddel, några dolme och några sammansatta.
Ted simmade i banan bredvid och han tyckte det såg mycket bättre ut nu än förra gången han såg mig simma vilket var kul att höra.

Efter simningen åkte jag ner till XXL och bytte pannlampan mot en Silva X-trail. Hoppas den funkar bättre. Det blev en liten sväng till Mediamarkt också där jag fyndade ett par nya lurar till Ajfånen. Ett par Urbanears blev det och jäklar vilket bra ljud det var i dem. Nice!

Ikväll blir det aggressiv spinning med SuperVickan. Gött!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar