onsdag 21 december 2011

Jogg innan jobbet

Det blev ett varv på lilla asfaltrundan innan jobbet. Jag kanske snart ska fundera ut en "stora asfaltsrundan", men det får bli ett senare problem. Det kändes ganska lugnt och avslappnat idag också. Jag sprang före frukost och i mina 2160 och det känns som att de skorna fungerar väldigt bra för mig.
Jag stannade till på Konsum och köpte lite frukost och sedan sprang jag hem. Det kändes ganska mycket mer avslappnat idag än sist, men ändå tappade jag bara en minut. Bra.

Jag provade även mina dubbade skor när jag gick till jobbet idag. Dubbarna känns inte igenom skon och det känns som att de sitter fast på ett bra sätt. Än så länge i alla fall. Hoppas det fryser på till imorgon så jag kan testa dem ordentligt när jag går till badhuset.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar