söndag 18 december 2011

Cirkelträning och pingis

Det blev lite pingis och ett cirkelpass innan jobbet idag med Johan.
Det var väl inget skönspel direkt, men jag krossade Johan i alla fall. :-) Det var länge sedan jag spelade och det märktes tydligt, men det var kul i alla fall.

Efter uppvärmningen gick vi loss på ett hårt cirkelpass. 5 stationer, 1min på varje, 15 sekunder vila mellan övningarna och 90 sekunders vila mellan varven. Det blev mycket fokus på styrka och kroppen var ordentligt seg efter några övningar.
Det blev Suspended crunch med TRX, KB-Swing, hoppande skivstång, medicinbollssitups och switchjump på step-up bräda.
Det blev lite för långa intervaller för att jag skulle orka hålla en hög intensitet, men jag kämpade på allt vad jag kunde i alla fall.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar