fredag 28 oktober 2011

Valhalla med superVickan


Det blev ett skönt morgonpass med superVickan i morse. Målet med dagen var att simma längre än någonsin, känna lite på tekniken inför måndagens pass med Oscar och att Vickan skulle filma mig när jag simmade.
Armtagen känns ganska bra och benen är bättre, men det är långt kvar. Jag sprattlar för mycket och jag böjer kroppen för mycket på andningssidan. Efter att ha sett dagens filmer så ser jag att jag lyfter upp huvudet för mycket när jag andas dessutom.


Det bästa med passet var dock att jag lyckades simma 200m. Gött. Skönt när man kan se framstegen så tydligt. Vissa partier kändes ganska jobbiga, men efter att ha lugnat ner mig några simtag och fokuserat på andningen så gick det lättare igen. Bra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar