onsdag 5 oktober 2011

Första crawllektionen.

Då var det dags för första lektionen med grymma Oscar och jag fick direkt ett mycket stort förtroende för honom. Metodiskt, sakligt och tydliga instruktioner och jag tyckte i alla fall att det gick oerhört mycket bättre på slutet av lektionen än i början.
Vi började med armteknik i barnpoolen och sen gick vi över till 25.an. Armtagen funkade hyfsat när jag började trycka på lite hårdare, men bentagen var katastrof.
Men det var jäkligt kul och jag hade en positiv och hoppfull känsla efter passet. Nice.

Jag fick mina nya skor idag. Möjligtvis är de lite stora, men jag får se hur det känns att springa i. De kanske bli vanliga promenadskor istället för löpskor, men det är ok. Synd att frakten och tullen kostade mer än vad skorna gjorde, men det blev ändå ett hyfsat bra pris.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar