onsdag 26 oktober 2011

En bra start på dagen igen.

Dags för en megamorning igen. Gött. 75min med The Persistent Few och sen direkt till Valhalla.
Cristian höll i passet idag och det var lika tungt och roligt som vanligt. Jag lyckades lura med Linda också vilket var jäkligt kul. Det blev en hel del styrka idag och inte så mycket cardio och jag tyckte jag hängde med bra i dag. Det märks att jag tappat vikt och ökat styrka vilket är en otroligt skön känsla.

Det var skönt att hoppas ner i poolen efter TPF och uppvärmningen kändes avslappnad och ganska smidig.
Jag körde längre intervaller idag vilket kändes helt ok. 4x75m med 1min vila. Efter intervallerna så körde jag en 125m "långsim" och sen blev det teknikträning.
Enligt badvakten så har jag fötterna i 90 graders vinkel när jag simmar vilket jag inte känner alls. Skumt. Jag får försöka med att slappna av i fötterna imorgon så de bara släpar med.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar