tisdag 4 oktober 2011

Valhalla igen.

Det börjar kännas som det mest naturliga i världen nu att åka ner till Valhalla efter jobbet. Skön känsla. Jag simmade 1k i morse igen och jag är nere på 26min nu. Börjar få bra glid i vattnet, starka bentag och långt glid mellan varje. Avslappnat och hyfsat snabbt för att vara mig i alla fall. DelfinVickan lurade ner mig på en fartbana och det kändes lite kul att simma där. Ingen trängsel och en liten speciell känsla.

Vaderna känns lite ömma och stela idag efter gårdagens mangling, men de känns samtidigt starka. Som efter ett bra backpass ungefär så det borde gå att springa på lördag. Gött.

Imorgon efter jobbet så ska jag köra lite med fenor och prova att crawla med snorkel. Det känns som att det kan vara bra att köra lite med snorkel så man kan fokusera på armar och ben utan att behöva bry sig om andningen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar