onsdag 26 oktober 2011

På rätt väg!

Det börjar hända lite med kroppen nu och det känns jäkligt kul. Den inte speciellt smickrande bilden till vänster är tagen i januari 2008 och den inte speciellt smickrande bilden till höger togs i morse.
Om jag fortsätter att åldras på det här sättet så kommer jag definitivt kunna avnjuta min ålderdom med stil. :-)

Jag vägde in på 122,9kg i morse och på den vänstra bilden så väger jag antagligen runt 140kg. Detta innebär att jag nu gått ner 20kg sen Göteborgsvarvet 2010!! Jag är starkare än någonsin och lättare än jag varit på ca: 8år. Väldigt skönt!
Fortsätter det såhär så kanske jag kan jogga med bar överkropp nästa sommar utan allt för mycket daller.

2 kommentarer:

  1. Jag är sjukt fascinerad över att du sprang Göteborgsvarvet vid 140kg. Men din vikt kanske består av mycket muskler också?
    För du ser inte ut att väga så mycket.

    Fortsätt kämpa! :)

    SvaraRadera