tisdag 11 oktober 2011

Omotiverad...

Idag kändes det lite tungt. Benen är fortfarande stela efter maran och jag kände mig väldigt omotiverad. Jag låg i soffan hela förmiddagen och kollade på The Wire, åt en omelett och drack lite kaffe.
Tack och lov ringde jag till superVickan och vi bokade in ett pass på Valhalla vilket var jävligt gött.

Det gick ytterligare lite bättre idag och det känns otroligt skönt att det går framåt hela tiden.
6x25m med 30sek vila
2x25m benspark.
Ca: 5m vila
6x25m med 30sek vila
2x25m benspark.

Det känns som att vattenläget blir bättre för varje gång och jag försökte få in armen mer under kroppen vilket kändes bra.
Körde lite stretching i barnpoolen efteråt och jag tycker det känns som att det ger mer effekt att stretcha i vatten. Bra.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar