måndag 31 oktober 2011

Simlektion nr. 5

Då var det dags för lektion nr. 5.
Jag var väldigt förväntansfull och hoppades verkligen på att Oscar skulle hitta någon lösning på mina släpande ben. Tyvärr så fanns det ingen "quick fix" utan lösningen var inte helt oväntat att nöta, nöta, nöta. Dock tycker jag att det blev lite bättre i slutet av lektionen, men det är ju en bit kvar.
Vi körde kille-kill och krattan vilket kändes helt ok. Första gången jag körde kille-kill så var jag tvungen att ha pull-buoi, men nu klarade jag den utan.
Jag ska även jobba på rörligheten i mina axlar för att kunna ligga lite mer rakt i vattnet.
Det kändes skönt att träffa Oscar igen och jag upplever det som att det blir stora framsteg varje gång vi ses.
Jag körde DPS idag för första gången och klarade 17 på 25:an. Oscar tyckte jag skulle sikta på under 30, men helst 25 så det var ett riktigt bra resultat. Gött!
Nu blir det nattpass och imorgon är det dags igen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar