söndag 2 oktober 2011

Födelsedagen.

Då var man ett år äldre på passet, men så länge jag blir starkare, snabbare och uthålligare för varje år så är jag nöjd.
Det blev en premiärtur med hojen idag. Jäklar vad snabb den är, men det märks att det var länge sedan jag cyklade på en riktig cykel. Det var lite vingligt och periodvis lite obehagligt, men det tar väl några pass innan man vänjer sig vid balansen etc.
Jag lyckades i alla fall hitta de värsta backarna som jag någonsin cyklat i. Jag körde upp vid Partille över Furulund och ner mot Landvetter. 135 höjdmeter på 6km.... Huga.
Det blev 33km i alla fall och det kändes hyfsat bra. Inte helt oväntat så var det lite ömt att sitta...

Efter cykeln blev det en lugn och skön kväll. Kaffe och cigarr i slottis och film och lövbiffar med Jens. Sweet. Lyckades boka in manglarMalin på måndag också.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar