fredag 7 september 2012

Vilodag typ...

Jag hoppade över morgonjoggen idag och sov lite extra istället. Gött.

Det blev en tripp till badlandet igen och ytterligare ett besök i saunagus. Jäkligt gött men kopiöst varmt. Man känner sig som en ny människa efteråt.

Jag chockade mig själv med en tur nerför tornado ige . Jäääääklar vilken sjuk vattenrutchkana det är!!

Återigen blev det lekland där jag lyckades fastna upp och ner i ett lastnät som inte var dimensionerat för personer i min storlek. Familjen visade sitt stöd genom att ta bilder och asgarva. Inte helt olikt det jag hade gjort om någon annan hade fastnat...

Jag lyckades vaska fram en snygg medalj, äta en köttbit, dricka lite vin och äta lite tårta dessutom.
Således en mycket bra dag!


2 kommentarer:

  1. Men ingen blid på när du fastnade i nätet???
    Du kan ju inte berätta om det och sen inte lägga upp bilder när vi nu vet att det finns..

    SvaraRadera
  2. Bilder dyker upp imorgon.
    Bloggappen är total katastrof!

    SvaraRadera