fredag 28 september 2012

Äntligen helg

Efter några dagar med aggressivt telefonkrångel så var det äntligen dags att få en ny telefon. Hypen för Iphone 5 är ju helt galen och jag kan inte riktigt förstå hur man kan stå i kö 9h för att få en telefon när man istället kan förhandsboka den.
Men efter en massa krångel så fick jag äntligen min telefon. Jäklar vad handikappad man är utan telefon nu för tiden...
Jag passade på att anmäla mig till Stockholm Marathon idag också. Det blir min tredje raka Stockholm Marathon och det känns som en väldigt bra trend. I år är det 35 års jubileum dessutom vilket ska bli kul.
 Jag passade även på att spöa Christian i discgolf idag igen. Kul. ;-)
Vi börjar kanske bli lite väl nördiga nu, men det är jäkligt kul. Ännu roligare är det såklart att det börjar gå bättre. Trots några riktigt dåliga hål så missade jag pers med 2st kast bara. Gött! På söndag blir det Slottsskogen igen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar