onsdag 19 september 2012

Äntligen


Idag körde jag äntligen ett träningspass igen efter min öroninflammation.
Kroppen kändes lite seg, men det var jäkligt gott att träna i alla fall.

Det blev ett pass med TPF och jag höll i passet.

Vi började med att springa upp till djungelgymmet och där körde vi balansbrytning och stående brottning som uppvärmning.

Vi började med cirkelträning. 40sekunder jobb och 20 sekunder vila. 2st varv.
Axelpressar med kettlebell, diamantarmhävningar, 1 bens knäböj, pistolpressar, benlyft, boxjumps.

Cirkel nr. 2 Bestod av löpning från djungelgymmet till stenen på höjden mitt emot djungelgymmet 2 varv. (Tidsgivande övning) björngång, burpee, armhävningar, plankan, situps med kettlebells,

Avslutningsvis så körde vi två stafetter på geggiga gräsmattan.
2st lag. Hela laget på rad. Varannan i armhävningsposition och varannan i planka. Sista personen hoppar över varannan i laget och kryper under varannan.

Stafett nr. 2 var hoppa bock.

Snyggt jobbat av alla deltagare och fantastiskt skönt att köra ett pass igen.

Nu blir det en liten tupplur och sen hoppas jag kunna köra en skön discgolfmatch med Christian innan mitt spinningpass.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar