måndag 17 september 2012

Discgolf.

Nu börjar öronen bli mycket bättre. Tamonaden i vänster öra åkte ut idag och jag behandlar vidare med någon form av droppar i några dagar till.
Träningssuget börjar bli olidligt och imorgon blir det definitivt ett löppass.

Idag fick jag nöja mig med lite discgolf vilket var jäkligt kul. Det börjar gå lite bättre nu och jag tycker definitivt jag börjar få lite mer kontroll på¨utkasten.
Dock blev det några ordentligt misslyckade hål idag så resultatet blev inte så bra, men jag tycker mig se en förbättring vilket är skoj.
Mindre skoj är att jag förlorade mot Christian igen... Illa. det stod lika när vi kastade ut på sista hålet och jag inledde med att placera utkastet rakt in i ett träd 10m bort. 2dm till vänster och det hade blivit ett helt perfekt kast...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar