onsdag 12 september 2012

Slappis.

Jag har inte riktigt kom in i gängorna efter semestern så gårdagen blev ganska medioker.
Jag hade en jäkla träningsvärk efter måndagens pass med TPF och jag var tvungen att fixa musik till mitt spinningpass idag.
Planen var att jag skulle ha en lugn med effektiv dag. Fixa musiken, laga en god pizza och sticka ut på en skön jogg.

Jag antar att ibland kan 1 av 3 vara ok, men att valet blev pizzan istället för musiken eller joggen kanske var det sämsta alternativet...
Att sedan skölja ner pizzan med Staropramen var kanske inte heller det bästa, men skit samma. På fredag är det full fart framåt igen!
Pizzan blev för övrigt vansinnigt god.



Det blev en pizza med köttfärs, bacon, banan, jordnötter, champinjoner och ost.

Eventuellt den bästa kombinationen av ingredienser på en pizza. Eller vad säger ni?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar