fredag 14 september 2012

Discgolf och löpning med TPF.


Idag var det också äntligen dags för en match discgolf med Christian. Det blev lite stressigt, men vi valde att spela Slottskogen så jag skulle hinna med träningspasset med TPF.
Vi fick lite tips från killen i receptionen och det kändes ganska bra, men jag fick allvarliga problem med ritningen på utkasten. Men discarna flög bra även om det var snett.
I alla fall fick jag spö av Christian idag för första gången på mycket länge... Illa.

19:00 var det start på löpträning med TPF i Änggårdsbergen. GasellCristian höll i passet och jag visste att det skulle innehålla backar och en myr. Kul.
Vi började med att springa upp till toppen av Ängården vilket måste inneburit nästan 1km uppförsbacke. Fy fan.
Sedan sprang vi runt lite i Ängården, körde lite backintervaller och efter 50min var det dags för myren.
Ca: 80m myr x3 varv var ett set och vi körde 3 set med 1min vila mellan varje set.
Helt sjukt jobbigt var det såklart och eftersom jag är så tung så sjönk jag ofta ner till knäna. TUNGT!!!
Men riktigt kul träning såklart.
Efter myren körde vi en liten nerjogg och sedan ett aggressivt backpass innan vi joggade hem.


Stort tack till Cristian för ett jäkligt bra pass och tack till alla deltagare som peppade.
Grymt bra kört!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar