måndag 20 augusti 2012

Summering vecka 33

Det blev en vecka där jag till en viss del tränat som ett proffs. En vecka ledigt med full fokus på träningen. Gött!

Total träningstid: 11h 45min
Antal träningspass: 11st
Sim: 4st, 5,5km
Löp: 4st, 40,5km
Cykel: 3st, 102km + intervaller på spinningcykel

Bäst med veckan var definitivt långpasset löpning där jag lyckades komma ner under 5:30min/km över 16km. Otroligt nöjd med den prestationen.
Roligast den här veckan var gårdagens filmning med Pierre och Amir. Jag har fått en "first cut", men kommer att vänta med att publicera den tills den är helt klar.
Sämst med veckan är min kosthållning och min trasiga cykelpedal.
Min värsta mardröm är att få tekniska problem med cykeln under lopp så jag tvingas bryta och felet med cykeln i fredags kunde blivit ett sådant...

Här är några bilder som Pierre Sköldborg tog igår.




1 kommentar:

  1. Hmmm... Jag som tycker att jag börjat få upp träningsdosen och så läser man om de här mängderna... Bra jobbat!

    SvaraRadera