måndag 6 augusti 2012

Summering vecka 31

Det blev kanske inte en speciellt bra vecka med tanke på grenspecifik träning, men jag är nöjd ändå. Det blev väldigt tight med tiden inför Öloppet så jag fick prioritera det och dagen efter var det inte på tal om träning.

Total träningstid: 11h 25min
Antal pass: 6st
Löpning: 3st, 45km
Simning: 5st, 10,2km
Cykel: 0st...

Bäst med veckan var definitivt Öloppet och all simning jag gjort i veckan. För första gången i mitt liv så har jag simmat över en mil vilket känns väldigt bra.
Benen har dock inte återhämtat sig sen i lördags än och jag är väldigt stel i baksida lår.

Den här veckan kommer det antagligen bli lite mindre träning eftersom min syrra, hennes kille och deras barn är uppe och hälsar på, men jag kommer köra en del pass ändå och siktar på ett saftigt brickpass på söndag.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar