fredag 10 augusti 2012

Life Outdoors och bonk

Min syster och hennes familj är på besök nu så det blir lite krångel med sömnen tyvärr. Dessutom så försov sig en av mina kollegor så jag fick stanna kvar 1h 20min längre för att invänta henne. Surt.
Detta innebar att jag kom i säng 09:30 och att jag gick upp 15:30 för att hinna med mitt pass på Life.
Inte den bästa uppladdningen kanske...

6st glada och numera trötta tjejer plågades i en timme och jag deltog lite som vanligt. Gött pass med go kämpaglöd bland deltagarna.

Efter passet stack jag upp till Skatås för ett löppass. Jag hade först tänkt springa en lugn mil men ångrade mig och bestämde mig för att köra backpasset istället.

Första varvet gick på 13min och kändes lugnt, men halvvägs in på varv nr. 2 så kände jag att energin abrupt tog slut och att benen stumnade.
Vid sista backen gick det helt enkelt inte att springa mer så jag gav upp.
Jag verkligen hatar att ge upp, men det fanns helt enkelt ingen energi kvar i benen och jag kände lite lätt yrsel när jag gick till målet. "The Bonk" var ett faktum. Illa...

Bara att ladda på med lite mat och hoppas det går bättre imorgon. Näringsbrist i kombination med sömnbrist fungerar dåligt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar