måndag 13 augusti 2012

Stressdag

Skönt med en ledig dag, men det kändes ändå stressigt tyvärr.
Jag vaknade sent vilket var välbehövligt och sen åkte jag upp till Delsjön och körde ett simpass med snabbEva.

Simningen kändes ok överlag med vissa bitar som kändes väldigt bra och vissa bitar som kändes sämre. Navigeringen gick ibland riktigt bra med bara felnavigering vid några få tillfällen.
På slutet av simningen så blev jag väldigt trött och fick inget "klipp" i armtagen. Skumt.
1,7km på 34min är lite långsammare än vad jag hade hoppats på, men hyfsat i alla fall.

På eftermiddagen åkte jag upp till Skatås med Christian för att inviga mina nya discar.
Det gick helt ok på golfen och sista 9 hålen så fungerade inspelet riktigt bra. Kul.

Efter golfen stack vi ut på en återhämtningsjogg.
Första 2km gick lugnt och skönt, men sen gick tyvärr en gammal knäskada upp för Christian så vi fick gå en del. Jag stack iväg på en 2km intervall medan Christian gick och då höll jag 5:15 tempo vilket kändes avslappnat. Gött.

Imorgon blir det löpintervaller vilket ska bli intressant. Tänkte köra tusingar med 5min starttid.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar