onsdag 18 januari 2012

Vila igen...

Fan.
När jag gick lade mig igår så kändes halsen bra och jag såg framemot att träna idag, men när jag vaknade så kändes den lite sämre igen.
Jag gjorde i alla fall det smarta valet och spenderade dagen i soffan istället för på gymmet. Hoppas verkligen jag kan simma imorgon.
Jag fick ett tips på en huskur av Sensei Oscar idag som jag hoppas fungerar. kuren innebär också att jag inte kommer att osingla mig ikväll direkt. Honung, olivolja, vitlök och morötter kommer att inmundigas ikväll.

Jag fick skorna som jag fixat från USA idag, men tyvärr var de för små. Väldigt trist med tanke på hur bra de såg ut. Däremot så kollade jag in Fivefingers hemsida och såg att de antagligen kommer göra fler modeller i större storlekar till den här säsongen. Grymt! Så förhoppningsvis kan jag få tag i ett par trailskor trots allt. :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar