söndag 8 januari 2012

Summering vecka 1

Årets första träningsvecka är härmed avklarad och det har blivit en mycket hård start på året.
Jag har utmanat mig själv till Runners Worlds nyårslöfte som innebär att jag ska träna något varje dag i Januari så det har blivit en del pass. Kroppen känns lite sliten för tillfället, men så länge jag varierar träningen och kör lugna pass ibland så borde det funka bra.

Total träningstid: 11h 42min
Antal pass: 12st
Löpdistans: 24km
Simdistans: 3,95km
Lägsta vikt: 124,8kg

Bäst med veckan var att jag har varierat min träning väldigt mycket. Det var skönt med ett miljöombyte och att träna med en ny träningskompis i Stockholm några dagar.
Jag borde springa lite mer och jag borde väga lite mindre, men det kommer säkert.
Nästa vecka ska jag simma lite mer, springa ett +20km pass och köra minst ett yogapass.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar