söndag 22 januari 2012

Nähä...

Igår var planen att ta en vilodag och när jag vaknade så insåg jag att det hade blivit vila oavsett. Halsen sade ifrån igen och jag börjar verkligen tröttna på min hals nu. Jag får helt enkelt vila och även ha någon dags vila trots att jag är frisk. Tråkigt med tanke på att kroppen känns så stark i övrigt
Det värsta för mig nu är att jag har svårt att håla kosten när träningen inte fungerar. När jag bara ligger hemma i soffan och slappar så har jag väldigt lätt för att smyga ner någon kaka vilket jag inte alls har när träningen fungerar. Trist...

1 kommentar:

  1. Om du inte har nån kaka hemma så kan det ju inte slinka ner nån...
    Om jag blir sugen går jag och köper när suget slår till för då blir det ofta så att jag skiter i det för att jag inte orkar MEN de ggr jag orkat så slänger jag det som är kvar dagen efter.
    Bara ett tips från lilla mig...
    Krya på dig, L

    SvaraRadera