måndag 16 januari 2012

Äntligen simning igen.

Efter en veckas uppehåll så var det äntligen dags att simma igen.
Kroppen var inte helt 100%, men jag tog det lugnt och körde mycket teknik. Jag tryckte på lite några längder för att känna lite på kapaciteten och det kändes definitivt som att den fanns där. Jag hade bra vattenläge och bra grepp i vattnet och avslutade med en hyfsat avslappnad hundring på 2min. Gött!
Efter simningen så körde jag voltvändningar i lilla poolen. Det lossnade ganska bra på slutet och jag fick beröm av den 70 åriga tanten i poolen som tyckte att mina vändningar såg väldigt bra ut. Då måste det vara sant! ;-)

Imorgon blir det lugn sim igen men förhoppningsvis med en massa snygga vändningar.

1 kommentar:

  1. Klart det är sant. Förstå hur många voltvändningar tanten sett under sina 70 år.
    Skönt att du är frisk. Får lust att hojta grattis!

    SvaraRadera