onsdag 4 januari 2012

Sim och fynd


Det blev ett skönt simpass på Erikdalsbadet idag. Det kändes lite proffsigt att simma där och det gick ganska fort också. Dock var omklädningsrummen och duscharna katastrof. Bland det sunkigaste jag varit med om tyvärr.
Simningen gick bra i alla fall. Jag hade bra sträck i kroppen och jag kapade ytterligare 5 sekunder på Oscars korta pass vilket innebar 1:15 starter på 50m intervallerna. Grymt! I början av oktober körde jag minutstarter på 25:orna.
Det blev lite för jobbigt på slutet dessvärre, men det blev 10+8 intervaller i alla fall. Jag avslutade med lite flytövningar som kändes bra.
Lite muskulärt ont i ryggen på slutet, men det tolkar jag bara som att jag använder rätt muskler.

Efter simningen så gick vi till Stockholms bästa affär för Sportkläder. Igor Sport på Götgatan. Sjukt billigt och alltid billiga kläder ifrån CRAFT.'
Ett par sköna mysbyx och en sannolikt våldsamt snabb löparjacka blev resultatet av dagens shoppande.
Nice. Jag ser framemot att inviga jackan snart.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar