onsdag 4 januari 2012

Trippelpass!

Det blev en tung träningsdag, men kroppen känns sjukt stark så det är bara att köra. Således blev det dubbelpass i kväll. Spinning och yoga.
Spinningen gick bra och det var ett helt ok pass. Mycket intervallbaserat, men inte alltid musik som stämde in i den takt som kändes bra att köra i.

Efter spinningen så var det dags för mitt livs första yogapass.
Det var lite nervöst innan, men det var bara att köra på. Det var lite svårt att förstå övningarna ibland och jag tyckte det gick lite väl fort ibland.
Jag tyckte det gick hyfsat bra för mig i alla fall och jag tyckte inte jag gjorde bort mig totalt i alla fall.
Vissa övningar var vansinnigt jobbiga och det märks definitivt att det är bra träning och att det är nyttigt för mig.
Inte överdrivet graciöst kanske....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar