torsdag 26 januari 2012

Svacka.....

Nu går det rent ut sagt riktigt jävla dåligt!
Ingenting fungerar och jag känner att jag bara blir apatisk och tjock. Nu gäller det verkligen att få ur tummen och börja köra igen.
Imorgon måste jag tvätta, men jag hoppas kunna köra ett lätt pass innan jobbet och på lördag morgon så blir det ett simpass.
Det absolut sämsta just nu är att jag känner mig så apatisk. Jag känner inte för att göra något mer än ligga i soffan och äta en massa skitmat.
Nästa vecka kommer dock aggressiva Annika och hälsar på så jag hoppas verkligen hon kan sparka liv i dököttet...

SKÄRPNING!!!!!!

2 kommentarer:

  1. Jag kommer att vara en pain in the ass!!!!
    Men det är bara för att du drar med mig på onsdagsmorgonen!

    SvaraRadera
  2. Ja va fan, skärpning!! Du är ju så medveten om vad du gör å tänker.. Bara ändra tankesätt :)

    SvaraRadera