torsdag 15 september 2011

Sådär!

En hyfsat kreativ dag inledde min ledighet.
90min Box på jobbet med en samling sköna människor som kämpade på som fan. Gött. Mindre gött var att jag fick ett litet hugg i vaden som påminner väldigt mycket om det som hände mig innan Göteborgsvarvet. Hoppas verkligen inte det är något som kommer att strula till det inför Lidingöloppet. Det blir tåhäv och stretching för hela slanten nu.
Efter träningen var jag på ett fikamöte med Oscar som är en hemskt duktig triatlet. Tanken är att jag ska lära mig crawl för att på sikt kunna genomföra en Ironman. Oscar var väldigt trevlig och sympatisk och jag hoppas på ett gott samarbete med honom. Imorgon blir det en trip till badhuset för att inhandla ett träningskort samt att köra ett litet simpass.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar