måndag 19 september 2011

Nja...

Det blev en hyfsat kreativ dag i alla fall. Morgonträning, powernap, cykelspaning, kompishäng, spaning efter vinterskor, kvällsträning och nu ligger jag i världens bästa soffa och dricker en kopp te.

Jag var nere på Cykelcity och kollade idag och träffade en väldigt trevlig och kompetent säljare där. Så på onsdag ska jag ner och testa hoj. Kul.
Spanande efter vinterjoggingsko gick inte fullt så bra. Tydligen finns det inte någon trailsko i min storlek i hela Europa och Icebug görs bara upp till storlek 47... Flickaktigt!

Kvällspasset gick sådär på grund av att instruktören inte kom och vi fick en combatinstruktör som var hyfsat kass. Jag brände mindre än hälften av de kalorier som jag brände på mitt förra Box Impactpass...
Höjdpunkten var i alla fall att vaden kändes bra trots att vi sparkade och hoppade en hel del. Nice!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar