måndag 26 mars 2012

TPF, VFF och spin

Jag började dagen tillsammans med grymma TPF. Jag körde premiärpasset med mina VFF idag, men det var alldeles för kallt. Jag får vänta några veckor till för jag tappade känseln i fötterna efter 45min. Illa.
Grymma Arvid hade satt ihop ett grymt stationspass med 260st utfallshopp. Herregud. På slutet var det inte många cm mellan mina fötter dessvärre. Jag är sjukt dålig på utfall. Måste träna mer!

Här är hela passet: TPF

Efter några timmar i sängen så var det dags för dagens andra pass. Denna gång var det spinning med Susanne på Life. Jag gilar hennes pass även om vissa låtar kanske är lite töntiga.
Jag hade ett jäkla tryck i benen trots morgonens pass. Det kändes lite i röven efter alla utfall, men det funkade bra ändå.
Jag tyckte tekniken kändes bra idag. Jag hade styret lite lägre och satt jäkligt bra på cykeln. Kände mig stark.
Gött!
Jag bad en deltagare ta en bild, men jag ser helt drogad ut. Jag kände mig piggare än jag ser ut i alla fall.

1 kommentar:

  1. Vad duktig du är som orkar köra dubbelpass när jag vet hur morgonpassen ser ut! (och hur sjukt jäkla kall man blir!)

    SvaraRadera