tisdag 27 mars 2012

Shopping, fika och jogg

Det blev en liten egodag idag. Jag sov länge, åt en långsam frukost i soffan och åkte sedan ut på en liten shoppingtur ner till Kungsbacka.
Jag var på jakt efter en ny jacka och det var ett tag sen jag var på Freeport så jag tänkte åka ner och se om jag kunde göra något fynd.
Det visade sig att Salomon nyligen hade öppnat där och jäklar vilken fin affär det var.
Bra sortiment, kunnig personal och bra priser. En mycket bra kombination. En ny jacka blev det i alla fall. En snygg Salomon Champel softshell. Grymt bra!
Fyndade även en löparväst på Nike för 173kr. Sjukt billigt! Nästan lika bra som IGOR sport i Stockholm.

Efter shoppingen blev det en fika på Guldhedens vattentorn. Gött väder, god lasagne och trevligt sällskap.

Planen var att avrunda kvällen med en jogg och yoga, men när jag kom till gymmet så visade sig att instruktören var sjuk. Surt. Men joggen gick bra i alla fall. 8 avslappnade km i 5:40 fart. Jäkligt gött att farten börjar komma tillbaka.
Imorgon ska jag plåga skiten ur de stackars deltagarna i TPF. Ska bli kul.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar