söndag 25 mars 2012

Summering vecka 12

Ja den här veckan var verkligen inte mycket att hurra för. Jag tappade gnistan helt enkelt. Ingen motovation för varken diet eller träning så helgen gick dåligt. "It went down like a lead balloon" som min gamla chef Kevin hade sagt.
Men skit samma. Jag fick en skön vilohelg i alla fall. Imorgon smäller det!

Total träningstid: 4h 8min
Antal pass: 4st
2st simpass, ett pass med TPF och ett löppass.

Jag vet inte riktigt vad jag ska kunna få fram för positivt med den här veckan... Mitt löppass kändes väldigt bra i alla fall. Bra är också att min syrra kommit igång med träningen efter ett litet uppehåll. Grymt bra jobbat Jessica!!! I höst blir det ett lopp ihop.
Men som vanligt när man haft en dålig vecka så får man konsultera träningsdagboken. Senast jag hade en vecka med under 5h träning var när jag hade halsfluss för 2 månader sedan så jag har ju tränat på bra nu i 2 månader. Gött!
Kanske har inträdet av de här tabletterna en inverkan i min svacka...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar