onsdag 14 mars 2012

NikeFreepremiär

Idag var det äntligen dags att premiärspringa mina nya NikeFree för att se om de är lika snabba som de är snygga.
Dock måste jag säga att de inte uppförde sig riktigt som jag hade förväntat mig. Jag trodde att de skulle vara en lätt snabbsko, men det visade sig att de var väldigt snarlika VFF att springa i. Jag har läst att de skulle uppföra sig som en barfotasko, men eftersom de ändå var lite uppbyggda så trodde jag att de skulle vara mer lik vanliga skor när man sprang med dem.
Som tur var så var det bara en transportjogg till jobbet som var planerad, för annars hade det blivit jobbigt för vaderna. Det var ett tag sen jag "barfotajoggade" och det märktes väldigt tydligt...

Idag ramlade det dessutom ner ett fint litet paket i brevlådan. Hoppas på en lugn natt på jobbet...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar