torsdag 29 mars 2012

Legat på latsidan.

Ja, när det kommer till att uppdatera bloggen så har jag gjort det i alla fall, men inte annars.
Igår testade jag 2st nya pass på Life till exempel.
Jag började med 30min Jump som var ett lärarlett hopprepspass. Ganska kul, men hopprepet var sjukt dåligt. Nästa gång så tar jag med mitt eget så det blir någon ordning på hoppandet. Jag fick beröm av instruktören ändå, men det berodde antagligen på att övriga i hallen var ganska dåliga.

Efter hoppandet så var det dags för Crunch. 30 min mage/ryggträning. Det var kanske inte så taktiskt att köra det passet efter morgonens magpass och det märktes direkt att det skulle bli en lång pina.
Vi körde lite nya övningar som periodvis var hemskt jobbiga, men det var ett helt ok pass. Lagom att kombinera med hopprepet.

I morse körde jag ett lugnt simpass med Andreas. Det blev mest teknik och några snabba hundringar. Det känns som att benen hänger med mer och mer hela tiden vilket är grymt skönt. Det var kul att simma idag och det kändes som att tekniken satt hyfsat bra. Bra rotation i kroppen och ganska bra vattenläge.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar