torsdag 29 september 2011

Ny rutin.

Imorse påbörjade jag min nya rutin med att simma efter jobbet. Ärligt talat så var det lite segt att åka ner till Valhalla efter 12h på jobbet, men när man väl var där så kändes det bra.
Jag träffade superVickan där nere så vi körde på effektivt ca:45 min med 1100m bröstsim med några kortare crawlintervaller samt lite blandade övningar. Jag fick lite tips av Vickan på hur jag skulle kunna simma lite effektivare så det kändes bra. Jäkligt kul att simma med en som är duktig och som kan lära ut lite.
Bröstsimmet börjar kännas avslappnat och även om det inte går speciellt fort så går det ganska lätt nu. Crawlen däremot är såklart katastrof och enligt Vickan så är mitt största problem benen. Jag får kämpa på helt enkelt och se vad Oscar säger sen.
Imorgon är det nya tag igen. Gött!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar